Οι εθνικές σχολές
Ένα από τα σημαντικότερα φαινόμενα της μουσικής του Ρομαντισμού είναι η ανάπτυξη των διαφόρων εθνικών σχολών σε χώρες που δεν διέθεταν μουσική παράδοση ανάλογη με αυτή της Γαλλίας, της Ιταλίας και της Γερμανίας. Το φαινόμενο αυτό ήταν αποτέλεσμα της επιθυμίας των λαών που ήταν υποτελείς να υψώσουν το δικό τους ανάστημα και να καλλιεργήσουν τη δική τους όχι μόνο πολιτική και κοινωνική ταυτότητα αλλά και καλλιτεχνική. Για να υπάρξει μια εθνική μουσική γλώσσα θα έπρεπε οι συνθέτες να ανατρέξουν στην ιστορία και τις παραδόσεις των λαών από τους οποίους προέρχονταν και να αντλήσουν λαϊκές μελωδίες και χορούς, θρύλους και ιστορικά γεγονότα που θα χαρακτήριζαν και θα προσδιόριζαν την εθνική τους ταυτότητα.
Εθνικές Μουσικές Σχολές – Παρουσίαση
Τσέχικη Εθνική Σχολή
Bedřich Smetana 1824 – 1884
Smetana – Ο Μολδάβας
Antonín Dvořák 1841 – 1904
Dvorak – Έργα
H επέτειος των 100 χρόνων από το θάνατο του Antonin Dvorak
Νορβηγική Εθνική Σχολή
Edvard Grieg, 1843 – 1907
Edvard Grieg – Peer Gynt
Grieg – Έργα
Φιλανδική Εθνική Σχολή
Jean Sibelius 1865 – 1957
Sibelius – Έργα
Αγγλική Εθνική Σχολή
Ντήλιους 1862 – 1934
Edward Elgar, 1857 – 1934
Elgar – Έργα
Ισπανική Εθνική Σχολή
Isaac Albéniz 1860 – 1909
Albeniz – Έργα
Enrique Granados 1867 – 1916
Granados – Έργα
Manuel De Falla 1876 – 1946
Manuel De Falla – Έργα
Ρώσικη Εθνική Σχολή
Μιχαήλ Γκλίνκα 1804 – 1857
Glinka – Έργα
ΟΜΑΔΑ ΤΩΝ 5:
Balakirev (1837 – 1910)
Balakirev – Έργα
Cesar Cui (1835 – 1918)
Modeste Moussorgsky (1839 – 1881)
Moussorgsky – Έργα
Rimsky Korsakov (1844 – 1908)
Nikolai Rimsky-Korsakov – The flight of the bumblebee
Nikolai Rimsky-Korsakov – Σεχραζάντ
Alexandre Borodine (1833 – 1887)
Borodin – Έργα
Ρώσικη Μουσική – Σώτος Βασιλειάδης
Οι κυριότεροι συνθέτες των Εθνικών Μουσικών Σχολών
Αυτή η εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές .
Views: 726